Gnukk_og_ute Skrevet 25. juni 2014 Skrevet 25. juni 2014 Noen som har noe erfaring med Berghaus eget "gore-tex" matriale. Ifølge den lokale sportsbutikken var vannsøylen lavere enn ekte gore-tex, men allikevel bra nok for det meste av bruk. Jeg fikk en jakke for en fin pris og det var 2 års garanti på vanntetthet så jeg tok sjansen. Siter
haage Skrevet 25. juni 2014 Skrevet 25. juni 2014 Til sammenligning så har AQ2-stoffet Ifølge Berghaus selv en vannsøyle på 10'000mm, mens Helsport sine telt bruker stoff med vannsøyler på mellom 2000mm og 5000mm. Også ifølge Helsport så er 1500mm vannsøyle "vanntett". 1 Siter
tronn Skrevet 25. juni 2014 Skrevet 25. juni 2014 Berghaus lager kvalitetsklær, så jeg tror du har gjort et bra valg @Gnukk_og_ute Jeg hadde en AQ2 caps som jeg klarte å legge igjen på t-banen. Den savner jeg stort. Og jeg opplevde stoffet som mer enn vanntett nok. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.