Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut på noen litt lengre turer i sommer og tenkte å gå til innkjøp av ei fiskestang så jeg kan fiske litt mat selv. Jeg skal legge veldig lite penger i det, jeg er ingen sportsfisker og kommer nok aldri til å bli det. Som dere forstår så er mitt behov ei enkel fiskestang. Det jeg legger vekt på er først og fremst pris, deretter at den er solid og lett å pakke. Jeg ser XXL har "tilbud" eller noe på ei stang til 199,- - er det helt ubrukelig eller kan jeg kjøpe den? Takk for tips!

Annonse
Skrevet

Hyperloop snella til Shimano er en økonomi modell, MEN det betyr ikke noe dritt når det kommer fra Shimano. Jeg har eid og prøvd mange Shimano sneller (og stenger) iløpet av mitt liv, og har ingenting å utsette på modellene fra Shimano som ligger i nedre prisklasser. Nå har jeg ikke prøvd akkurat Hyperloop, men Shimano er kjent for kvalitet og er det eneste jeg bruker. De nevner verken hva slags stang som følger med eller hva slags sene det er snakk om, men bare snella koster til vanlig 299,- 

Hadde jeg vært på utkikk etter et godt tilbud på kvalitets budsjettutstyr og ikke vil bruke mer enn 200 kroner, så hadde jeg kjøpt dette. 

Shimano Hyperloop 2500 FB

Pris sammenlignet med kvalitet er og blir det viktigste kriteriet på en rimelig snelle. Hos Shimano er målet å lage en snelle med så høy kvalitet som mulig, selv om snellen koster like lite som konkurrentenes. På Hyperloop FB er det ubegripelig hvor mye snadder" man har klart å plassere inn i en så rimelige snelle. Denne moderne snellen har egenskaper som Super Stopper og Varispeed Oscillation system. Når du sveiver på snellen er den jevn ogsmidig takket være et stabilt drivverk og Shimanos Dyna Balance system. Med Power Roller snørefører reduseres snøretvinn til det minimale. Kort sagt; En fantastisk snelleserie som kan brukes til det meste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.