Gå til innhold
  • Bli medlem

Elektrisk vifte for oppblåsing av Packraft?


Anbefalte innlegg

Noen som har tips om batteridrevne vifter for oppblåsing av packraften?

 

Jeg har en slik liten en liggende som jeg kjøpte på en eller annen jallabutikk en gang, men det finnes sikkert noen mindre og lettere typer nå. Med den jeg har blåste jeg i hvert fall opp Packraften min utrolig fort. Vurdere å lage en skruanordning slik at jeg slipper å holde viften foran åpningen.

Kan også brukes til å ta ut luften veldig kjapt.

post-10401-0-58553000-1403526690_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pumpebagen er helt grei den- men for meg (og sikkert fler) er det høyaktuelt å blåse opp båten uten å bære den langt. F.eks. ved en bil eller ved en hytte. Den veier ikke all verden den lille viften - og ved mange opp og nedpakninger kan det være aktuelt å ta den med. Men burde finnes noe enda lettere.

 

Den lille batteriviften leverer 380 liter luft i minuttet. Det er også unnagjort på no-time å ta ut luften av Packraften - den blir flat som ei pannekake. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.