LitekH Skrevet 24. september 2024 Skrevet 24. september 2024 Jeg sliter med å motstå og kjøpe et Hilleberg telt til. Nå er Nallo 3gt på 30% rabatt hos vpg.no. Jeg har et Helags 2 som jeg er veldig godt fornøyd med. Får prøve å ta til fornuften. 1 Siter
+Miamaria Skrevet 15. oktober 2024 Skrevet 15. oktober 2024 Jeg er egentlig ganske stolt, for jeg har - igjen - klart å ikke kjøpe Hilleberg helags til halv pris. Jeg har egentlig lyst på det, og det er jo sjelden Hilleberg selges nytt til så redusert pris, og, og, og. Men jeg HAR jo betydelig flere telt enn de fleste, så… Klarte faktisk å stå imot. Nå skjedde det nok mest fordi jeg var så uheldig at jeg fikk besøk som ble værende til tilbudet gikk ut, så det ble litt pinlig å bestille det, men dog. Det fungerte. Må antagelig begynne med det, invitere folk på besøk like før gode tilbud går ut. 🤣 (Sorry at jeg ikke annonserte tilbudet i Røverkjøp-tråden. Men jeg ville jo ikke risikere at det ble tomt, i tilfelle jeg skulle sprekke😂) 1 3 Siter
Swiss John Skrevet 15. oktober 2024 Skrevet 15. oktober 2024 Miamaria skrev (På 15.10.2024 den 8.03): Jeg er egentlig ganske stolt, for jeg har - igjen - klart å ikke kjøpe Hilleberg helags til halv pris. Jeg har egentlig lyst på det, og det er jo sjelden Hilleberg selges nytt til så redusert pris, og, og, og. Men jeg HAR jo betydelig flere telt enn de fleste, så… Klarte faktisk å stå imot. Nå skjedde det nok mest fordi jeg var så uheldig at jeg fikk besøk som ble værende til tilbudet gikk ut, så det ble litt pinlig å bestille det, men dog. Det fungerte. Må antagelig begynne med det, invitere folk på besøk like før gode tilbud går ut. 🤣 (Sorry at jeg ikke annonserte tilbudet i Røverkjøp-tråden. Men jeg ville jo ikke risikere at det ble tomt, i tilfelle jeg skulle sprekke😂) Ekspander Hvis du har plass i huset for besøkende, har du nok plass til et annet telt. 3 Siter
LitekH Skrevet 15. oktober 2024 Skrevet 15. oktober 2024 Hilleberg Helags er et utrolig bra telt. Du kan rulle opp begge forteltene. Da får du en tunnel med åpning i begge ender. Masse lufting og panoramautsikt. Neste gang teltet er på tilbud bør du slå til. Tror du vil bli veldig fornøyd😉 1 Siter
+Miamaria Skrevet 15. oktober 2024 Skrevet 15. oktober 2024 LitekH skrev (På 15.10.2024 den 9.07): Hilleberg Helags er et utrolig bra telt. Du kan rulle opp begge forteltene. Da får du en tunnel med åpning i begge ender. Masse lufting og panoramautsikt. Neste gang teltet er på tilbud bør du slå til. Tror du vil bli veldig fornøyd😉 Ekspander Ja, I know, for jeg har både Kaitum 2gt, og Kaitum 3! Så da… Eller… Ja, du skjønner. 🤣 Helags er jo noe lettere og mindre pakket antar jeg, men dog. Spørs om ikke jeg må innlegges, i tilfelle. (For selge telt klarer jeg jo ikke.) Siter
SkogensPappa Skrevet 1. november 2024 Skrevet 1. november 2024 Har veldig lyst til å slå til, men har litt mer lyst på et kuppeltelt, men til 1500kr? Valgets kval… https://www.fjellsport.no/merker/sydvang/sydvang-skaring-3-haute-red Siter
Fiskepadde Skrevet 2. november 2024 Skrevet 2. november 2024 SkogensPappa skrev (På 1.11.2024 den 16.35): Har veldig lyst til å slå til, men har litt mer lyst på et kuppeltelt, men til 1500kr? Valgets kval… https://www.fjellsport.no/merker/sydvang/sydvang-skaring-3-haute-red Ekspander Fin kvalitet på Sydvang, pakker litt stort det der men ellers ikke noe negativt jeg kommer på. Siter
+Bjørnar Ø Skrevet 9. november 2024 Skrevet 9. november 2024 Vurderte ny storsekk, Jääkäri XXXL, men slo det fra meg pga plassen i bagasjerommet… 3 Siter
Phanzi Skrevet 10. november 2024 Skrevet 10. november 2024 Bjørnar Ø skrev (På 9.11.2024 den 19.00): Vurderte ny storsekk, Jääkäri XXXL, men slo det fra meg pga plassen i bagasjerommet… Ekspander Sikkert like greit.. man tar jo typisk mer med i sekken enn man behøver med 1000-liters sekk 😜 Siter
aico Skrevet 10. november 2024 Skrevet 10. november 2024 Bjørnar Ø skrev (På 9.11.2024 den 19.00): men slo det fra meg pga plassen i bagasjerommet… Ekspander Så egentlig kan du også sette ny bil på listen over hva du ikke har kjøpt. Imponerende spare-streak, Bjørnar! Siter
Swiss John Skrevet 10. november 2024 Skrevet 10. november 2024 Bjørnar Ø skrev (På 9.11.2024 den 19.00): Vurderte ny storsekk, Jääkäri XXXL, men slo det fra meg pga plassen i bagasjerommet… Ekspander Det er en ideell sekk for konsumfetisjister – siden den gir dem en unnskyldning for å kjøpe mer utstyr for å fylle det opp. 1 Siter
Gjest Skrevet 10. november 2024 Skrevet 10. november 2024 Fristende, men etter en kikk i fiskeutstyret så har jeg så det holder, i flere liv fremover. Siter
+Krankman Skrevet 10. november 2024 Skrevet 10. november 2024 Lupine Piko. Valgte i stedet å kjøpe et ekstra batteri til Lupine Blika. Siter
+Bjørnar Ø Skrevet 11. november 2024 Skrevet 11. november 2024 aico skrev (På 10.11.2024 den 9.50): Så egentlig kan du også sette ny bil på listen over hva du ikke har kjøpt. Imponerende spare-streak, Bjørnar! Ekspander Sant nok, får ta et familieråd i tilfelle det er flere som ønsker stor sekk. Får lete etter en sånn en. Siter
+TheSleepwalker Skrevet 8. desember 2024 Skrevet 8. desember 2024 Har ikke slått til på en foret jervenduk fra finn. Rekorden er vel at jeg trykket for sakte gjennom "kjøp med fiks ferdig" på en hunter mini. Daaaamn, man må være kjapp på de som faktisk er røverkjøp. Siter
+Bjørnar Ø Skrevet 12. desember 2024 Skrevet 12. desember 2024 Kjøpte ikke Helle Nord med håndtak i micarta. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.