Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du IKKE kjøpt nå?

torti

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Annonse

Jeg er egentlig ganske stolt, for jeg har - igjen - klart å ikke kjøpe Hilleberg helags til halv pris. Jeg har egentlig lyst på det, og det er jo sjelden Hilleberg selges nytt til så redusert pris, og, og, og. Men jeg HAR jo betydelig flere telt enn de fleste, så… Klarte faktisk å stå imot. Nå skjedde det nok mest fordi jeg var så uheldig at jeg fikk besøk som ble værende til tilbudet gikk ut, så det ble litt pinlig å bestille det, men dog. Det fungerte. Må antagelig begynne med det, invitere folk på besøk like før gode tilbud går ut. 🤣 (Sorry at jeg ikke annonserte tilbudet i Røverkjøp-tråden. Men jeg ville jo ikke risikere at det ble tomt, i tilfelle jeg skulle sprekke😂)

• Liker 1
  • Hehe 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Miamaria said:

Jeg er egentlig ganske stolt, for jeg har - igjen - klart å ikke kjøpe Hilleberg helags til halv pris. Jeg har egentlig lyst på det, og det er jo sjelden Hilleberg selges nytt til så redusert pris, og, og, og. Men jeg HAR jo betydelig flere telt enn de fleste, så… Klarte faktisk å stå imot. Nå skjedde det nok mest fordi jeg var så uheldig at jeg fikk besøk som ble værende til tilbudet gikk ut, så det ble litt pinlig å bestille det, men dog. Det fungerte. Må antagelig begynne med det, invitere folk på besøk like før gode tilbud går ut. 🤣 (Sorry at jeg ikke annonserte tilbudet i Røverkjøp-tråden. Men jeg ville jo ikke risikere at det ble tomt, i tilfelle jeg skulle sprekke😂)

Hvis du har plass i huset for besøkende, har du nok plass til et annet telt.

• Hehe 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilleberg Helags er et utrolig bra telt. Du kan rulle opp begge forteltene. Da får du en tunnel med åpning i begge ender. Masse lufting og panoramautsikt. Neste gang teltet er på tilbud bør du slå til. Tror du vil bli veldig fornøyd😉

20240929_090341.jpg

20240929_074954.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutes ago, LitekH said:

Hilleberg Helags er et utrolig bra telt. Du kan rulle opp begge forteltene. Da får du en tunnel med åpning i begge ender. Masse lufting og panoramautsikt. Neste gang teltet er på tilbud bør du slå til. Tror du vil bli veldig fornøyd😉

20240929_090341.jpg

20240929_074954.jpg

Ja, I know, for jeg har både Kaitum 2gt, og Kaitum 3! Så da… Eller… Ja, du skjønner. 🤣 Helags er jo noe lettere og mindre pakket antar jeg, men dog. Spørs om ikke jeg må innlegges, i tilfelle. (For selge telt klarer jeg jo ikke.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.