Rolf_E Skrevet 30. mai 2014 Skrevet 30. mai 2014 2 "gærninger" i en dårlig oppblåst packraft Llama var jo spennende og lærerikt. Leksjon 1: blås opp skikkelig før man setter ut. Tenker det blir å grave opp litt mark i morra å ta med packraften til ett skogsvann med en gassbrenner, køye, og det som hører med . En liten enkel rast på skauen er jo bare herlig å får man en ørret, abbor eller annen god fisk så er det en fin bonus 1 Siter
Rolf_E Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Skrevet 31. mai 2014 Testa i dag packraft Llama m/stangholder påmontert i ett skogsvann. Noen stusselige abbor ble dratt inn og fikk jo testa den uten en person sittende forran på baugen. Flyter bra og lærer stadig nytt. Husk å skru i pluggen skikkelig . Ellers så er det jo nå å vente i spenning på åra og kanskje jeg bestiller den vesten en linka til her 2 Siter
Oddbjørn Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Noen som har testa packraften med den thermarest liggeunderlaget som ekstra gulv? Går den lettere over steiner og slikt med denne siden den kanksje ikke stikker like langt ned der man har rompa og føttene? Kun fått prøvd min på stille vann med en gammel padleåre, men positivt overrasket over hvor lettpadlet den var. Selvsagt litt mindre retningsstabil enn en vanlig kajakk, men det skulle jo bare mangle. Siter
borgern Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 2 "gærninger" i en dårlig oppblåst packraft Llama var jo spennende og lærerikt. Leksjon 1: blås opp skikkelig før man setter ut. Tenker det blir å grave opp litt mark i morra å ta med packraften til ett skogsvann med en gassbrenner, køye, og det som hører med . En liten enkel rast på skauen er jo bare herlig å får man en ørret, abbor eller annen god fisk så er det en fin bonus Trenger ikke køye med Packraft. Snu den opp ned og legg deg på den. Men en liten tarp og ett myggnett er jo greit. Siter
Nutfant Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Noen som har testa packraften med den thermarest liggeunderlaget som ekstra gulv? Går den lettere over steiner og slikt med denne siden den kanksje ikke stikker like langt ned der man har rompa og føttene? Kun fått prøvd min på stille vann med en gammel padleåre, men positivt overrasket over hvor lettpadlet den var. Selvsagt litt mindre retningsstabil enn en vanlig kajakk, men det skulle jo bare mangle. Hei Jeg bruker det thermarest liggeunderlaget i min Denali LIama, og det stiver av bunnen litt samtidig som det gir et behagelig isolasjonslag. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.