Lutra Skrevet 10. mai 2014 Skrevet 10. mai 2014 Bestilte min 23.mars, så det har uten tvil tatt litt tid. Regner med det er flere som begynner å motta båter i disse dager. Siter
Kjell Iver Skrevet 10. mai 2014 Skrevet 10. mai 2014 Martin - fikk du ikke Mail fra de for et par dager siden at båtene var kommet inn? De sender ut etter prinsippet first come first serve. Kan se om jeg finner den eposten når e starter pc senere og oppdatere.. De har vel ikke packrafting.no - mente det var com men mulig jeg husket feil - Siter
Fjellfilmeren Skrevet 10. mai 2014 Forfatter Skrevet 10. mai 2014 Joda, men jeg har sendt en forespørsel til dem som ikke blir besvart. Siter
Siddharta Skrevet 10. mai 2014 Skrevet 10. mai 2014 Mulig de er dårlig bemannet. Sendte mail til salg@ for flere uker siden uten svar. Eller kanskje de rett og slett selger mer enn de ønsker? Siter
Ullsokk Skrevet 10. mai 2014 Skrevet 10. mai 2014 Rart. Sendte mail i dag og fikk svar i løpet av et par timer. Prøv igjen? Siter
Matti Skrevet 10. mai 2014 Skrevet 10. mai 2014 Fikk også svar etter 15 min idag. de sa ca 10 dager levering på 2 stk Liama. Men får ta det med en klype salt skulle jeg velge og bestille 2 stk. Siter
Fjellfilmeren Skrevet 13. mai 2014 Forfatter Skrevet 13. mai 2014 Herlig! Mangler bare båtene nå. 1 Siter
Fjellfilmeren Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Skrevet 14. mai 2014 Mens det tar over en måned fra den norske importøren... Siter
borgern Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 KJøpte en Liama fra norsk importør i fjor. Den kom på posten i løpet av 2-3 dager. Det har vel hatt noe med at de sliter litt med å produsere nok på fabrikken så det blir litt backlog både direkte og til importører. Siter
Fjellfilmeren Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Skrevet 16. mai 2014 Packrafting.no mener at Llamaene vil sendes ut neste uke. Så er det bare å håpe... Siter
Fjellfilmeren Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Skrevet 21. mai 2014 Ordre #1200, bestilt 24. april har kommet frem. 2 Llama og 1 Explorer. Ordre #1178 bestilt 14. april står fremdeles som "behandler"... 1 Llama. Så da er det ikke first come first serve heller. Noen her som har fått båtene sine de siste dagene? Siter
Salthaugen Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Bestillte 8. mai, å da sa de ca 2 ukers lev.tid. Står som behandler enda... LITT utålmodig kjenner jeg! Siter
7homas Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Ordre #1200, bestilt 24. april har kommet frem. 2 Llama og 1 Explorer. Ordre #1178 bestilt 14. april står fremdeles som "behandler"... 1 Llama. Så da er det ikke first come first serve heller. Noen her som har fått båtene sine de siste dagene? Kjipt at du ikke får svar ved hendvendelser, men kanskje det skjedde noe med flåten ifbm påmontering av noe stæsj/ skjært hull i fbm pakking e.l. også må de vente på ny fra fabrikken ? Siter
Rolf_E Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Jaja, bare å vente å vente i spenning. Har Ordre # 1220 her og står fortsatt som behandles . Siter
Fjellfilmeren Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Skrevet 22. mai 2014 Har en kamerat som heller ikke har fått sin båt, så det er ikke "min" båt som har fått hull av en uforsiktig eskeåpner. Siter
Åsmund Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har også en ordre på Denali Lama (#1175), som jeg ikke har fått ennå. Etter forespørsel, fikk jeg i går melding om at den sendes i morgen eller på mandag. Gjelder kanskje andre ordre også. Irriterende at de ikke gir beskjed om at produkter ikke er på lager ved bestilling. Siter
tomgri Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Deler av svaret jeg fikk fra Packrafting.com på mandag. "Det er immidlertid slik at alle de siste forsendelsene nå endelig er ankommet landet og vi venter dem inn denne uka. Din båt sendes trolig i morgen eller Onsdag." (Ikke hørt noe mer) Siter
tomgri Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Så man mottar ikke sendingsbekreftelse/sporing? Siter
tjernivar Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Syntes det virker sånn passe halvseriøst dette packrafting.com Jeg hadde valgt å bestille fra Statene. med den kundebehandlingen mange av dere har fått. Siter
Kjell Iver Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Jeg fikk en epost den 8 mai at forsendelsen er forsinket grunnet sen levering og tollbehandling. De sender SMS med sporingsnummer når de sender ut. For så vidt greit nok. Siter
Lars J Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Så du fikk 5% rabatt for en "Like" på Facebook, så følte ikke noe "løp og kjøp"-press akkurat. I tillegg blir det valp på meg om en måneds tid, så det blir ikke de veldig lange ekspedisjonene i år uansett. Kanoene vil gjøre jobben i år. Siter
crokseth Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Hei. Dette er fra www.packrafting.com Vi fanget nettopp opp denne tråden. Synd at vi ikke har gjort det før nå da vi gjerne skulle informert bedre på dette forumet. Vi sendte ordre til fabrikken i Desember 2013 og har desverre ikke fått båter slik vi har blitt lovt. Vi ble lovt komplett leveranse av årets lager i Mars, men i stedet ble siste leveranse sendt nå i Mai. I tillegg har vi hatt en del forsinkelser i tollen. Derfor har det skapt problemer for oss. Dette er selvsagt ikke godt nok og vi beklager dette. Tidligere år har vi stort sett levert innen 2 dager og vi har hatt veldig gode tilbakemeldinger fra kunder (se våre facebooksider). Den gode nyheten er at de siste store forsendelsene med båter har endelig ankommet landet og vi kommer til å sende ut mange båter i neste uke. Som kompensasjon har vi gitt de som har ventet lengst (mer enn 3 uker) et gratis liggeunderlag eller vanntettpose verdi ca 600 kr. Hvis noen av de som har ventet så lenge (3 uker) og ikke fått et slikt tilbud ber vi dere kontakte oss på [email protected] så legger vi til dette. Vi repeterer det trådstarter har nevnt at vi har lagt oss på lavere priser enn privatimport fra USA vil gi. Variasjoner her kan skyldes fluktueringer i dollarkurs men de skal ikke være store. Vi skal være billigst. Vi ligger forøvrig/for eksempel langt under den tyske leverandøren i pris. Lagersituasjonen er i ferd med å forbedre seg og med den ekstreme (!) salgsveksten vi har hatt i år kommer vi til å gjøre en del endringer i innkjøp for å sikre leveranse fra lager fremover. Det vil si at vi sender samme dag som vi får ordren, For å skape litt ekstra positivitet og entusiasme og understreke at vi er her for å tilfredstille kundene våre, deler vi HERVED ut en gratis Rodrig stangholder i carbon verdi 1500 kr til De 5 første som kontakter oss og kvalifiserer under begge disse punktene: Du har postet meldinger før dette innlegget Du har bestillt båt av oss men ikke mottatt den enda Til slutt vil vi nevne at vi har utvidet gyldigheten på rabattkoden til å gjelde ut Juni for evt nye kunder (her kan evt trådstarter justere teksten) Mer info om Rordrig stangholder. Must-have for dere som skal fiske fra packraften. Produktet er utviklet i samarbeid med oss i Packrafting.com. http://www.packrafting.com/produkter/tilleggsutstyr/rodrig/ mvh www.packrafting.com www.facebook.com/packrafting 7 Siter
Salthaugen Skrevet 23. mai 2014 Skrevet 23. mai 2014 Hoho, jeg vil ha stangholder til båten min.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.