Tessatroll Skrevet 20. juni 2014 Skrevet 20. juni 2014 De fleste storbyer kan være fint for de som er kjent. Jeg har hatt veldig fine turer i London. Men da i forstadene. Skal faktisk feire jul i England i år. Det blir første gang for min del, og første jula uten pinnekjøtt(KRISE). Det er faktisk heilt verst (for aa sitere tolvaaringen her i hus) . plasser meg kar du vil paa jorda paa julafta, men ikkje pinnekjott? Krise! 1 Siter
Larsdx Skrevet 20. juni 2014 Skrevet 20. juni 2014 Det jeg ikke helt forstår er dere i denne tråden som tilsynelatende har behov for å tilbringe all ferietid med kjæresten/samboeren/ektefellen. Noe av gleden med en hobby er, for min del, egentid. 3 Siter
Martin HJ Skrevet 20. juni 2014 Skrevet 20. juni 2014 Det jeg ikke helt forstår er dere i denne tråden som tilsynelatende har behov for å tilbringe all ferietid med kjæresten/samboeren/ektefellen. Noe av gleden med en hobby er, for min del, egentid. Det kan jeg være enig i, men jeg synes også det er hyggelig å involvere kjæreste/samboer/ektefelle og barn i sin lidenskap og hobby. Alt med måte og i balanse, man har nødt å ha sin egentid og fellestid i riktige porsjoner - hvertfall må jeg ha det. Og det er samboeren min veldig klar over, akkurat som hun trenger sin egentid på sitt område 2 Siter
+PTG Skrevet 20. juni 2014 Skrevet 20. juni 2014 Bør ikke alle skrive fordelaktig om storbyferie! Og så kan dere jo tenke litt på hva som blir konsekvensen av det. Lurt ikke sant..Så thumbs upp for storbyferie 2 Siter
Miss Winther Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Skrevet 20. juni 2014 Jeg angrer ikke på at jeg startet denne tråden, for det var fint å få bekreftet at jeg ikke er alene i skuta. Morro å lese om andres lignende opplevelser. Et par "Hæ, liker du ikke det samme som meg? Du er sur ass!" må man bare regne med i et så stort forum. Skal nok på storbyferie igjen, men det blir aldeles ikke til NY. Been there, done that! God helg! 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.