Gå til innhold
  • Bli medlem

Sør for Rauhellern 20-22 juni


Bård B

Anbefalte innlegg

Planlegger tur på Hardangervidda med fluestanga nevnte helg. Noen som har vært i området og vet om vanna begynner å bli isfrie. Jeg skal inn i området mellom Langesjøen og Bjornesfjorden, har snakka med han på Sandhaug, men han kunne ikke bekrefte noe utover at han trodde det skulle være ok forhold... Noen som vet noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Var i området Bleikehææ/ Grønenuttjønnan nord for Heinset i helga. Bra vær gjorde at jeg så langt, bl,a Geitsjøen og da er det ikke langt til området du spør om. Ikke antydning til is på noen vann. Litt snø her og der men det var mindre enn ventet, dessuten er den så fast at det går fin å gå på den. 

Hadde forøvrig flott opplevelse når jeg satt og spiste lunch på toppen av Syningen (1327 moh.)  med utsikt over "halve vidda". Der kunne jeg sitte å se ned på ei elgku med kalv 150-200m  fra meg som gikk og beitet uten noen gang å oppdage meg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.