Rower Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Hallo. Min første post i Fjellforum. Ser ut til å være et nyttig nettsted for oss som liker å ta seg en tur. Har sett at det er blitt diskutert fjellstøvler i det vide og det brede. Har nettopp mottatt et par Berghaus GR20 GTX-støvler (se link: http://www.cmmonline.co.uk/items/default.asp?id=02266000 ). Gleder meg til å teste dem. Jeg håper de er brukbare både til turer på sti, i skog og litt lenger opp på fjellet. Har fått gode omtaler internasjonalt. Intersport, som er importør av Berghaus-produkter, har ikke disse støvlene (eller noen andre Berghaus-støvler, så vidt jeg vet) i sitt sortiment. Måtte derfor kjøpe dem via nettet, noe som kan være farlig med hensyn til passform, men de passer heldigvis som hånd i hanske. Kommer tilbake med en "anmeldelse" av støvlene etter at jeg har fått testet dem over en periode. Rower Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.