Gå til innhold
  • Bli medlem

Lowe Alpine Appalachian TFX 75:95


Interbond

Anbefalte innlegg

Som så mange andre vurderer eg ryggsekk i om lag denne størrelsen, altså litt under dei aller største modellane. Eg finn ikkje denne omtalt her på forumet så eg lurer på om det er nokon som har denne eller har prøvd den.? Ser at den har fått bra kritikk i testar,men at dei meinte skulderreimene kunne vore bedre. Etter det eg trur så er reimene breie ,men kanskje litt tynne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har denne sekken. Synes det er en aller tiders sekk. God å ha på seg og romslig.

det negative med den er at det er lite eller ingen festepumkter utenpå sekken, det er ikke tilgang på hovedrommet frempå sekke(kan ikke åpne fronten). Jeg er en relativ tynn person så magebeltet for min del kunne vært litt strammere(187 cm og 74 kg). Anbefaler uansett å prøve den i butikk med vekt:) for mitt bruk er denne sekken utmerket. Den selges ganske rimelig på hektapatur.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen S 

 

Ja eg fann det tilbudet og det fanga min oppmerksomheit . Ein anna ting som eg likte er at den ikkje er særleg tung 2.6kg som ikkje er så verst for ein såpass stor sekk uten at den direkte er nokon lettvektar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte denne i fjor vår og fikk prøvd den på fjorårets ukestur. Gikk fra Bergans Alpinist 130L. Var fornøyd med Alpinisten, men ville ha en lettere sekk. Appalachian-sekken er overraskende behagelig på min rygg (191 cm). Jeg kan absolutt anbefale sekken: Utmerket bærekomfort og lav vekt.

Minus 1: Regntrekket er tilnærmet ubrukelig i kraftig vind; da må man nok bruke ekstrareimer for at det skal sitte på ordentlig.

Minus 2: Bærereimene har sandpapiraktig innerstoff; sitter som et skudd, men lager sår på huden på varme dager når man ønsker å gå med bar overkropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.