JKfotball Skrevet 9. juni 2014 Skrevet 9. juni 2014 `Hei Jeg lurer på hvor lang tid dere bruker på lange turer, per dag, mil Jeg er 19 og bruker rundt 3-4 mil per dag, uansett hvordan forholdene er. Når jeg er i god form da. Trener selvfølgelig mye Siter
Stig Erik Olsen Skrevet 9. juni 2014 Skrevet 9. juni 2014 kommer jo ann på ALT. hvor du går. hvor lenge du har gått/skal gå hvor tungt du bærer osv. 1 Siter
Larsdx Skrevet 9. juni 2014 Skrevet 9. juni 2014 Med sekk med telt og alt og / eller i knotete terreng: Maks tre mil. Med kun dagstursekk og i greit terreng klarer jeg nok fire-fem. Beina sier oftest stopp før resten av kroppen. 1 Siter
Trine RS Skrevet 9. juni 2014 Skrevet 9. juni 2014 Du spør hvor lang tid, men oppgir distansen i teksten under Når jeg drar på tur, har vi som regel et mål. Jeg er bare med, så har vet sjeldent hvor langt jeg skal gå, og ikke vil jeg vite det heller Jeg har gått fra Tyinholmen til Skogadalsbøen via Uranostind ( jeg trakk meg riktignok rett før hovedtoppen og gikk ura ned ), og den turen tok 13 timer. Jeg gikk fra Hjerkinn og til Snøhetta med retur samme dag, tror den turen tok ca 15 timer tror jeg. Begge de turene var egentlig for lange, både i tid og distanse. Men det meste går, om man må og vil. Vær og vind spiller jo stor rolle i tillegg. Jeg vil si at 4 mil er MER enn nok, og at 8-9 timer på bena er ok. Men nå kommer ikke jeg under kategorien "veltrent " heller da 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.