monsmatglad Skrevet 6. juni 2014 Skrevet 6. juni 2014 Hei, jeg er kommet nærmere den stang/snelle-kombinasjonen jeg skal kjøpe, men lurte på hvilken snelle jeg skal ta når jeg har bestemt at det blir enten den ene eller andre av disse to: Shimano Stradic CI4+ 2500 FA Shimano Twin Power CI4 2500 RA hvilken av disse snellene er "best"? hilsen mons Siter
Knoten Skrevet 6. juni 2014 Skrevet 6. juni 2014 Har selv Stradicen og er meget fornøyd. Ser for meg ut som det er vekt og utveksling som skiller. Er du gramjeger er det "Hele" 50g vi snakker om. Tror du blir fornøyd uanset hvem av dem du velger. SKITT FISKE 1 Siter
tjernivar Skrevet 6. juni 2014 Skrevet 6. juni 2014 Her er det ikke tvil. Stradicen. Det er en ny modell av året og helt oppdatert på teknologi. Bruker selv fjorårets modell av denne og er meget fornøyd. Eneste ulempe med denne snella er at det bare følger med en spole. For meg er ikke den ulempen så stor, da jeg alltid fisker med 0.13mm powerpro og sjelden bytter spole. Siter
eborge Skrevet 7. juni 2014 Skrevet 7. juni 2014 Fisker med ei eldre twinpower fb 2500, og er sinnsykt fornøyd, velsmurt maskineri:) Men skulle jeg ha valgt mellom disse to smykkene, måtte det nok blitt stradicen! Dessuten er det jo som du skriver! En rålekker snelle! Siter
Knoten Skrevet 7. juni 2014 Skrevet 7. juni 2014 Ser her på nettet http://www.fiskeutstyr-online.no/shop/sneller-12122p.html. er vel et bra tilbud. Er jo noen kroner å spare. 1 Siter
Oz Skrevet 8. juni 2014 Skrevet 8. juni 2014 Gå for den med frontbrems Begge har frontbrems. Twin Poweren har begge deler. Uten at noen til nå har forstått hva som er poenget med det. Til TS: Hvis du er komfortabel med den høye utvekslingen til Stradicen, så går du for den. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.