ostr Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Heisann! Da har de gode, gamle Sorbothanesålene fra forvaret tatt kvelden og det er da på tide å skaffe seg nye. Er det noen som har tips om hvor man kan få tak i nye slike? Er det evt. noen innleggssåler som kan anbefales framfor disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabeth-81 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Er det disse du mener http://www.armygear.com/sorbothane-double-strike-shockstopper.html i såfall får du tak i dem der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ostr Skrevet 6. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2014 Ja, der var de gitt! Takk for den Finnes det noen alternativ til disse som kan anbefales? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Finnes mange forskjellige såler. Både billige,dyre, gode og dårlige. Har ikke testet de du nevner men har brukt Sole som jeg synes var gode. Viking har en om heter Comfort som er god i forhold til pris, de bygger dog litt høyt så de passer ikke i de nyeste støvlene mine. Det jeg endte med var rett og slett å støpe et par såler. Da fikk jeg et par som som hadde god oppygning under hele foten. Ganske stive såler så de er lett å ta ut og utt i forskjellige sko og støvler. Mener det kostet 600 på en Intersport butikk. Slikt gjøres flere steder, bla. Løplabbet, Oslo Sportslager. De jeg har har litt lite demping da jeg støpte de meste til jobbesko og sykkelsko. Skal støpe et par til når feriepenger kommer som det legges inne litt mer cushion i. Jeg synes hvertfall at støpte såler har fungert klart bedre en slike ferdige såler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ostr Skrevet 6. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2014 Høres bra ut ja, men det var en litt stiv pris Særlig for meg som er velsignet med føtter som er glad i de fleste sko og egentlig bare har behov for litt god demping. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Sjekk Viking Comfort da, koster bare 149 eller noe. Bygger som sagt litt høyt men mulig de passer i dine sko. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogogfjell Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Liker disse meget godt http://www.gmax.no/produkt/396483/sidas-outdoor Fin demping, stiver opp sålen(spesielt fin for gummistøvler i fjellet) og har bra friksjon(sitter godt på foten). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.