Gå til innhold
  • Bli medlem

NPL, kostnad?


jsk

Anbefalte innlegg

Av ren nysgjerrighet foreløpig, jeg lurer på hva man må regne med å bruke av penger når man går norge på langs.

Ta utgangspunkt i at jeg har det aller meste utstyret jeg mener å trenge for å gå denne strekningen. Så det er i all hovedsak mat, transport eventuelle severdigheter man bør og må få med seg på en sånn tur. Ta utgangspunkt i juli august september. Det er vel da det er greiest å gå denne ruta? Telt blir primærvalget for overnatting, men man bør kanskje legge inn overnatting i hytte eller liknende 1gang i uka slik at man kan tørke og reparere utstyr om nødvendig . Eller om været blir helt i det verste laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, ingen som helst erfaring, men vil tro et budsjett på rundt 25.000kr + tapt arbeidsinntekt kan være ganske nærme? (12uker)

 

Man må å regne med at man trenger nye par sko å diverse annet som ryker, og noen hviledager på motell e.l. stacker fort opp beløpet...

 

(Har man noen sponsorer man kan flagge med så går fort matbudsjettet osv ned.)

 

Her er det jo bare å sette opp mat pr dag +++ å gange opp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.