nyh Skrevet 3. juni 2014 Skrevet 3. juni 2014 Noen som vet hvordan snøforholdene er på de syv søstre nå,er det for tidlig for tur i pinsa. Siter
Kjell Iver Skrevet 4. juni 2014 Skrevet 4. juni 2014 Jeg tror det skal gå helt greit, men jeg ville hatt gode og tette sko - for det blir å traske i snø deler av turen bort mellom toppene. 7 Søstre er rett nord for der jeg holder til - og jeg tok et bilde ditover fra dagens tur. Beklager kvaliteten på bildet - men gir en liten pekepinn. Jeg er litt usikker på hvordan oppstigningen på Kvasstinden er nå så tidlig, men det ser du. Regner med de er i full sving med fjellvandringene der også - som her. 1 Siter
nyh Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Skrevet 4. juni 2014 Takker for opplysningene,tenkte å ta en sånn "på sparket tur"om været blir brukbart.Var på Botnkrona sist sommer så fortsettelse frister på de seks neste. Siter
SteinarL Skrevet 4. juni 2014 Skrevet 4. juni 2014 Den yngre garden her i huset var på Tvillingan/Skjæringen i går. En del snø fra "aksla" og opp. De gikk i joggesko og var rimelig våte til beins da de kom heim . Det er bare å hive seg rundt mens godværet er her i pinsen. Men tåka kan komme fort inn fra havet. 2 Siter
nyh Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Skrevet 4. juni 2014 Det var fint å høre,da får jeg følge med på værmeldingen, Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.