Hege P. Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Best å være ekstra forsiktig en stund framover: http://www.varden.no/nyheter/helt-tomt-for-motgift-i-norge-1.1158202 Sitat Det er nå helt umulig å få tak i motgift til huggormbitt. – En del dyr risikerer faktisk å dø om de ikke får serum i tide, sier veterinær Camilla Krogsrud. Siter
lyra Skrevet 5. juni 2014 Skrevet 5. juni 2014 Slik eg forstår det er det sjeldan det vert nytta motgift mot hoggormbitt, så mange/dei fleste dyrlegar ville ikkje hatt motgifta på lager uansett. (Den er dyr og har låg lagringstid.) Det er sjølvsagt alikavel krise for dei som faktisk treng motgifta, men oppmodinga frå i alle fall min dyrlege, er å leve som normalt. 2 Siter
Hege P. Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Skrevet 5. juni 2014 Jeg drar selvsagt på tur som normalt, men følger ekstra nøye med hvor vi trør. Egentlig ikke noe poeng, da jeg som regel befinner meg langt fra veterinær i utgangspunktet når jeg er på tur, og vil uansett ha problemer med å rekke til hjelp i tide. Den ene hunden er for tung til å bære også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.