Kenneth Osen Skrevet 30. mai 2014 Skrevet 30. mai 2014 Min far er blitt 60 år og eneste ønsket han har seg er frilutsrelaterte ting i gave. Han drar kun på korte turer i nærmiljøet. Så alt av overnattingsutstyr er utelukket. Har dere noen gode forslag? Bare å slenge ut. Vet det er en ganske defus beskivelse, men er den vi har fått Siter
Frilufta Skrevet 30. mai 2014 Skrevet 30. mai 2014 En kamerat av meg ga flybillett til sin far i 60 års gave. Målet var ei uke i nord. Kanskje ikke midt i blinken, men det går jo an å skreddersy andre transportmidler / opplevelser. Helikoptertur over barndoms terrenget kanskje.. 1 Siter
Trine RS Skrevet 30. mai 2014 Skrevet 30. mai 2014 Hva har han? Turutstyr til nærmiljøet kan jo være alt fra gode solbriller til hatt med myggnett eller noe å lage seg en kaffe med Har han et godt og lett kamera og forevige turene sine med? Kikkert? 1 Siter
REs Skrevet 31. mai 2014 Skrevet 31. mai 2014 Hva med et smørbrødjern til å bruke på primusen. http://www.fjellforum.no/topic/24386-hva-med-et-varmt-ostesm%C3%B8rbr%C3%B8d/ Dette jernet førte til at jeg vant en tur hos Polarbrød til kr. 20 000,- Jeg ser at Jula har det i sin katalog, men jeg finner det ikke på nettet. Hvis du skulle være interessert, men ikke har en Jula butikk i nærheten, så kan jeg sjekke hos Jula i Stavanger. http://www.jula.no/julavarehus/ Skulle du så ønske å kjøpe et og hvis Jula har, så fikser vi det ganske enkelt. Siter
Kenneth Osen Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Skrevet 2. juni 2014 Han lager seg nok ikke noe mat på turene er opp på en topp og spise en kvikklunch og litt saft før ned igjen som regel Det ble en helsport dovrefjell 45 l sekk, turbukse og en tynn vindjakke. Alt funnet på XXL. Siter
Thomas E Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Han lager seg nok ikke noe mat på turene er opp på en topp og spise en kvikklunch og litt saft før ned igjen som regel Der er meg og han rake motsetninger Siter
Vandrefalk Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 En håndlaget kniv er ofte en "hit" for de som har (nesten) alt... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.