hakonmar Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 Hei, Nokon som veit om ein 3-dagers tur i Vesterålen, og som kan vere passande på denne tida. Isen har jo nett gått mange plassar her oppe, men satsar allikevel på å kunne fiske litt i vatn underveis. Mvh. Håkon Martin Siter
Eskimonica Skrevet 27. mai 2014 Skrevet 27. mai 2014 Buksnes på Andøy har et vann jeg ser kjenninger bruker å fiske i. Ellers er jeg lite kjent med dette, selv om jeg både er vesteråling og bor i Vesterålen Spørr heller om fine fjell- og kajakkturer Siter
Traskefant Skrevet 28. mai 2014 Skrevet 28. mai 2014 Hei! Utallige flotte fiskevann i Vesterålen! Anbefaler på det sterkeste å prøve deg innover i djupfjorden/blokken området (Møysalen nasjonalpark). Der kan du gå bakover i terrenget i flere dager og treffe på nye gode fiskevann hele tida. Var selv på fisketur i Djupfjorden forrige helg. Isen var gått på de 2 nederste vannene (Litlevannet, Hallskogvannet), usikker på de vannene som ligger høyere opp. Er nok en del is på vann over 100 moh. Men venter du et par-tre uker så er nok isen begynt å gå i de fleste vannene bakover mot Snytindhytta. De fleste vannene fra Djupfjord/Blokken bakover mot Snytindhytta har flott fisk. Har selv tatt kilosørret i flere av vannene, og vet om 3-4 kilos ørret OG røye som er tatt bakover der. Ellers kan jeg anbefale Eikefjellvannet i Buksnesfjord, Reinsnesvannet, første og andrevannet i Fiskfjord etc. Er gode fiskevann overalt her. Sjekk kartet på ut.no! God tur 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.