Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Er det noen som har gått på Digerronden fra Rondvassbu her? Nå er det bare Digerronden som står igjen i Rondane, men basecamp blir lagt ved Rondvassbu - noe jeg ikke er herre over! Blir det for tøft å gå på Digerronden fra Rondvassbu for en ikke veldig kjapp toppsamler i starten av september -mørket kan bli et problem kanskje? Siter
Kim Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Det burde ikke være noe problem, Espen. Du følger bare stien over Rondhalsen (4-500 ekstra høydemetre...) og videre mot toppen rett over Langlupdalen. Totalt får du vel rundt 1300 høydemetre og en drøy mil hver vei. Terrenget er lettgått og du burde rekke det fint på en septemberdag! Siter
Tom Skrevet 30. august 2003 Skrevet 30. august 2003 Er det slik at alle stortoppene i Rondane (over 2000 meter) kan nås greit på dagstur fra Rondvassbu? Siter
Kim Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Jeg ville nok brukt Dørålseter som utgangspunkt for Høgronden - Midtronden (2) - Digerronden. Ellers tar du fint Storronden - Vinjeronden - Rondslottet og også Veslesmeden - Storsmeden - Sagtindan som en fine dagsturer fra Rondvassbu. Siter
Tom Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Ok, takk for svar Det kommer nok en dag da jeg må ta disse toppene. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Er det noen som vet hvor lenge utover sommeren/høsten denne "Rondgubben" går på Rondvatnet? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.