Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Daff: Er endel myr i områdene rundt Ivarsbu, men rusler du rundt de forskjellige vannene så skal du finne plass til telt og kos. Kommer du fra sør og parkerer i Langlidalen, så er det ikke lange biten til flotte plasser som Fagervannet og Store/lille Kongstjern hvor det skal være fine teltplasser.

Blackbrrd: Her tror jeg du misforstår. Jeg er ikke oppe på Styggemann, men er oppe på Stølefjell med høyeste punkt Høgstøle :) Jeg har derimot utsikt opp mot Styggemann på bilde nummer 5 :)

Skrevet

@Martin HJ Kommentaren min var ment som at du hadde noe å se fram til på neste tur, som du nevnte skulle til Styggemann. ;)

Aaaahhh da skjønner jeg :D Ja det gleder jeg med veldig til! Har lyst til å få med meg solnedgang og soloppgang der oppe ifra, er det noen mulighet å slå opp telt der oppe på toppen?

Skrevet

Aaaahhh da skjønner jeg :D Ja det gleder jeg med veldig til! Har lyst til å få med meg solnedgang og soloppgang der oppe ifra, er det noen mulighet å slå opp telt der oppe på toppen?

Husker ikke om det er mulig (tipper det er mulig ihvertfall relativt i nærheten), men det er jo en hytte på toppen der som jeg mener det skal gå an å få tak i nøkkel til. ;)

Skrevet

Om det ikke går an å sette opp telt helt oppe ved hytta, så er det noen platåer rett på nedsida som det kanskje kan settes opp telt på. Jeg var på Styggemann for første gang i fjor sommer, og mener det var mest fjell rundt hytta. Fin rapport forresten!

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips! Har et lett selvstående kuppeltelt som jeg bruker når jeg er på soloturer, så da skal jeg nok finne plass til det på toppen der oppe. Tror det blir en fin opplevelse å være der når solen går ned og stiger opp igjen på morgenkvisten :)

• Liker 2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.