Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Noen som vet hvorfor Bergtatt.net ikke er oppdatert med nye turer i det siste? Savner de flotte turbeskrivelsene og ikke minst de flotte bildene.... Siter
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Fordi han har tatt det som skal tas vel Siter
Svein Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har fått med meg at han bygger garasje. Den er vel ikke så høy at den kan kalles topptur da men... tar sikkert mye tid. Kanskje en blå tommel hemmer også Siter
Kim Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Det har nok litt sammenheng med manglende motivasjon og underskudd på skikkelige turer. Vurderer litt frem og tilbake, får se om Bergtatt gjenomoppstår eller ei Garasjen er forøvrig nesten ferdig, mangler bare porter og maling Siter
Tom Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Kim, du lar vel siden ligge ute uansett? Selv om den ikke oppdateres er det jo mye flott stoff der (understatement). Siter
Svein Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Tilsluttes Ingen blå tommeltotter altså Siter
Alek Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Får garasjen en primærfaktor på 10 meter da Kim? Ellers er den vel udugelig Siter
Kim Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Ingen blå tommeltotter, nei Jeg må nok også skuffe med at garasjen ikke strekker seg til 10 meter i primærfaktor, så jeg får la være å lage varde der Siter
eaa Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Ingen blå tommeltotter, nei Jeg må nok også skuffe med at garasjen ikke strekker seg til 10 meter i primærfaktor, så jeg får la være å lage varde der Du kan jo sette på ei høg pipe, og da kan du jo sitte i garasjen og steke pølser på spidd også! To fluer i en smekk, liksom... Men alvorlig talt, Kim, du får ikke lov til å la Bergatt ligge brakk - for ikke nevne forsvinne! Sjøl uppdatert er den gull der den ligger! Siter
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Godt å høre at det fremdeles står til liv da. Du har jo oppnådd det meste i den norske fjellverden, men det finnes mange topper fremdeles der ute. Lykke til med garasje og motivasjon Siter
Yngve Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg er ei ferdig med bergtatt,lenge leve. Siter
Svein Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Fra en annen tråd nå i dag: Jeg kommer ikke til å gjøre stort mer med Bergtatt, for den skal fordunste vekk til intet etter hvert, men det skjer gradvis Det er veldig synd, der ligger mye informasjon. Men klart, ser du at trafikken er sterkt dalende er det kanskje ikke like interessant for deg å ha kostnaden heller? Siter
Tom Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Kim tror at man er nødt til å bli en trist person i det man får dame og bikkje. Vanlig misforståelse, det der. Siter
Kim Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Jeg er ingen trist person, Tom Jeg har aldri vært det heller... Nå har jeg ingen tid til overs som jeg har lyst å bruke på web. Trafikken er ikke spesielt dalende på Bergtatt og det er skikkelig irriterende... Siter
Svein Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Trafikken er ikke spesielt dalende på Bergtatt og det er skikkelig irriterende... Det betyr at den har god nytteverdi, kanskje du finner ei løsning istedet for at den forsvinner? Siter
Kim Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Hvorfor kan du ikke la siden ligge der da? Du påsto en gang at du aldri tittet på Bergtatt mer for der var det bare skryt, så jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å engasjere deg i dette. Siter
Kim Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Bare det at Tom ikke skal få tilgang til Bergtatt er verdt å slette alt fra server. Siter
Svein Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Bare det at Tom ikke skal få tilgang til Bergtatt er verdt å slette alt fra server. Kan alltids ordne et script som blokkerer IP Siter
Tom Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Ja, det vet nok Lyngve som har prøvd å stenge meg ute fra Fjellforum, syk som han er. Siter
Lyngve Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Morsomt det der med humørsvingningene dine. Først så kommer du med en høflig kommentar, 10 minutter senere endrer du innlegget og legger til "syk som han er" Jeg vet ikke hvem som er psykopaten jeg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.