Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har skjedd med Bergtatt?


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som vet hvorfor Bergtatt.net ikke er oppdatert med nye turer i det siste? Savner de flotte turbeskrivelsene og ikke minst de flotte bildene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har nok litt sammenheng med manglende motivasjon og underskudd på skikkelige turer. Vurderer litt frem og tilbake, får se om Bergtatt gjenomoppstår eller ei :roll:

Garasjen er forøvrig nesten ferdig, mangler bare porter og maling 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen blå tommeltotter, nei :) Jeg må nok også skuffe med at garasjen ikke strekker seg til 10 meter i primærfaktor, så jeg får la være å lage varde der :P

Du kan jo sette på ei høg pipe, og da kan du jo sitte i garasjen og steke pølser på spidd også! :)

To fluer i en smekk, liksom...

Men alvorlig talt, Kim, du får ikke lov til å la Bergatt ligge brakk - for ikke nevne forsvinne! :P

Sjøl uppdatert er den gull der den ligger! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Godt å høre at det fremdeles står til liv da. Du har jo oppnådd det meste i den norske fjellverden, men det finnes mange topper fremdeles der ute.

Lykke til med garasje og motivasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fra en annen tråd nå i dag:

Jeg kommer ikke til å gjøre stort mer med Bergtatt, for den skal fordunste vekk til intet etter hvert, men det skjer gradvis :(

Det er veldig synd, der ligger mye informasjon. Men klart, ser du at trafikken er sterkt dalende er det kanskje ikke like interessant for deg å ha kostnaden heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen trist person, Tom :) Jeg har aldri vært det heller... Nå har jeg ingen tid til overs som jeg har lyst å bruke på web.

Trafikken er ikke spesielt dalende på Bergtatt og det er skikkelig irriterende... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke la siden ligge der da?

Du påsto en gang at du aldri tittet på Bergtatt mer for der var det bare skryt, så jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å engasjere deg i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.