Marte J Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Er det noen som har tips til hvor det er fint å starte en helgetur i Trillemarka? Helst skal vi komme oss dit med kollektivtransport.. Siter
gauperaa Skrevet 26. mai 2014 Skrevet 26. mai 2014 Samme her, virker som et spennende område. Aner meg at man må ha bil. Siter
qwer993 Skrevet 26. mai 2014 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har brukt bil for å komme til Trillemarka. Fra østsiden har jeg startet fra Trilledalen ved å kjøre opp fra Solevatnet til Skodøltjern. Fra vestsiden ved å kjøre til Veggli og opp mot Juvet. Endel veier på vestsiden er merket med innkjøring forbudt, kan være noen som ikke er så glade for "turist-reket" som reservatet har ført med seg. Men egentlig tror jeg Trillemarka er lite benyttet sammenlignet med andre like fine steder. Vil tro at det går fint å ta buss fra Kongsberg til Rollag eller Veggli og gå inn derfra. Men hvordan det er med kollektivtransport på østsiden vet jeg ikke. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.