hansen92 Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 hei. skal til østmarka i juni men er usikker på hvordan jeg skal komme meg ditt med kollektiv, så er det noen her som har peilling på det ? Siter
Larsdx Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Kommer an på hvor i Østmarka du skal. Du kan for eksempel ta bane til Furuset, Oppsal eller Mortensrud eller buss til Enebakk eller Rælingen.. Siter
+Walle Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Som Larsdx ovenfor så tar t-banen deg opp til østmarka. Om du tar Bane 3 - Mortensrud, så kan du hoppe av på alle stoppene fom Ulsrud og mer eller mindre labbe rett ut i marka. Stoppene Bogerud eller Skullerud ligger nærmest skoggrensa. Siter
Pettrus Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 ta t-banen til skullerud. da har du 300meter til skogen ellers går det buss dit også . Men Skullerud, rustad saga evnt buss 501 Enebakk til Sandbakken så kommer du langt. 501 bussen kjører gjennom øst- og sør marka. Om du har lyst å krysse Østmarka - ta buss til Enebakk - flateby eller Kirkebygen - og kryss over skogen - minst 1-2 dagers marsj avhengig av hvor mye fiske... . Siter
famjsv Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Larsdx skrev (På 16.5.2014 den 9.31): Kommer an på hvor i Østmarka du skal. Du kan for eksempel ta bane til Furuset, Oppsal eller Mortensrud eller buss til Enebakk eller Rælingen.. Ville gått av på Haugerud i stedet for Furuset (Banen til Ellingsrud). Eventuelt til Trosterud for å gå inn ved Lutvann. Siter
Larsdx Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 famjsv skrev (På 16.5.2014 den 11.23): Ville gått av på Haugerud i stedet for Furuset (Banen til Ellingsrud). Eventuelt til Trosterud for å gå inn ved Lutvann. Det kommer helt an på hvor i marka man skal. Man kan gå av på Tveita, Haugerud, Trosterud, Lindeberg, Furuset og Ellingsrudåsen. Jeg har brukt alle disse t-banestoppene for å komme meg til eller fra Østmarka. Siter
famjsv Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Larsdx skrev (På 16.5.2014 den 11.30): Det kommer helt an på hvor i marka man skal. Man kan gå av på Tveita, Haugerud, Trosterud, Lindeberg, Furuset og Ellingsrudåsen. Jeg har brukt alle disse t-banestoppene for å komme meg til eller fra Østmarka. Enig i det, men som tips til en som ikke vet tror jeg mitt svar er best... Siter
Blackbrrd Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Bruk ruter sine sider, så finner du nok noe som passer: https://reiseplanlegger.ruter.no/no/kart/#st:1,zo:0,sp:0 Siter
Larsdx Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 famjsv skrev (På 16.5.2014 den 12.32): Enig i det, men som tips til en som ikke vet tror jeg mitt svar er best... Nei, Ellingsrud er best. Da kan man gå rett ut i marka. Dessuten en morsom trappetur opp fra tunnelbanen. 1 Siter
famjsv Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Larsdx... Trodde du anbefalte Furuset, jeg... Hvis du er ukjent, og starter fra Ellingsrud har du mange muligheter til å gå feil... Plutselig er du på Lindeberg i stedet for Mariholtet. Siter
Susa84 Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Ser ut som vi har funnet ut at vi tar tbanen til skullerud, går derifra og innover 1 Siter
Larsdx Skrevet 17. mai 2014 Skrevet 17. mai 2014 famjsv skrev (På 16.5.2014 den 20.00): Larsdx... Trodde du anbefalte Furuset, jeg... Hvis du er ukjent, og starter fra Ellingsrud har du mange muligheter til å gå feil... Plutselig er du på Lindeberg i stedet for Mariholtet. Furusetbanen. Eller Mortensrudbanen. Mulig å gå feil uansett. Men fra Ellingsrud er det kanskje kortest vei av alle tbanestopoeme i marka ?) og dessuten kommer man raskt inn til områder jeg synes er ganske fine. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.