sinje Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hei! Jeg tenker meg opp til leirungsdalen i Jotunheimen for å gå på topper og stå på ski. Jeg lurer dermed på hvordan snøforholdene er på toppene rundt og eventuelt oppover i dalen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalegudbrand Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hei! Jeg tenker meg opp til leirungsdalen i Jotunheimen for å gå på topper og stå på ski. Jeg lurer dermed på hvordan snøforholdene er på toppene rundt og eventuelt oppover i dalen? Fra Heimdalshøe så dalen grei ut, men kan muligens være overvann i partier som var utenfor vårt synsfelt. Toppene rundt Rasletind så ok ut, mens Høgdebrotet og vestover virket litt mindre tilgjengelig med ski (allerede i påsken var siste delen av Høgdebrotet en fottur grunnet mangel på snø, i følge de jeg snakket med. Nå har det kommet nedbør de siste dagene, og kombinert med lave nattemperaturer så er det mulig man kan strekke det litt lengre.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.