guzzi Skrevet 4. mai 2014 Skrevet 4. mai 2014 Hei, Jeg holder på å planlegge tur 17.mai helga, og blant turmålene står Gravdalstinden. Planlagt utgangspunkt er Krossbu. Hvor lang tid må en regne med tur/retur? Hadde tenkt å feie over de søre Smørstabbtindene når jeg først var på disse kanter. Er disse greie å komme seg opp på? Følgende topper står på planen: Gravdalstinden Vesle Gravdalstinden Søre Smørstabbtind Sørøstre Smørstabbtind Sørvestre Smørstabbtind Toppunkt mellom Søre- og sørøstre Smørstabbtind Siter
Vidar Skrevet 28. april 2015 Skrevet 28. april 2015 Fikk du tatt turen i fjor? Husker det som en fin tur for noen år siden, grei adkomst til alle toppene. Siter
Øyvind Jensen Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Veldig grei tur. Gikk samme turen med en 12 åring på ski for noen år siden. Brukte nok 7-8 timer totalt opp og ca 40 min ned igjen. Vi tok toppene på vei oppover slik at Gravdalstind ble den siste. God tur! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.