Rune Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Supert høstvær: På med treningstøyet - og UT i skogen for en 2 timers joggetur! Fjellet frister, men ikke avstanden ___________________ Rune. Siter
eaa Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Sitat Fjellet frister, men ikke avstanden Ja, dessverre synes det langt til tider, men du verden hvor det er verdt det! Man må jo ofre litt for godene, og da tenker jeg på kjøringen - ikke på det gode slitet... For det er jo en del av opplevelsen man søker! Håper du også rekker med en fjelltur igjen snart, Rune! Siter
Rune Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Hoh ..... da er turen unnagjort! Sitat Man må jo ofre litt for godene, og da tenker jeg på kjøringen - ikke på det gode slitet ... Jeg er enig i ditt resonnementet, Erik! Man må faktisk både gi og ofre noe, for å få noe tilbake ..... da iform av en naturopplevelse i fjellet. Jeg har forøvrig vært på flere turer iår, men alle har ikke vært like vellykket; Senest i Rondane - Jotunheimen for 3 uker siden, men da blåste hele (topp)turen ad dundas ..... Det blir nok flere fjellturer, men neppe iår! ____________________ Rune. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.