Vestavinden Skrevet 3. juni 2014 Skrevet 3. juni 2014 Vi prøvde teltet i helgen. Ingen funkt inni teltet selv om det var rimelig vått den ene morgenen med mye skodde. Lett å sette opp, og fantastisk å finne riktig plassering i terrenget med selvstående telt! Lett å sette opp, og virker solid, men er jo ikke et telt for virkelig hardt vær. Veldig god plass i innterteltet for to personer (på 178 og 188), hadde god plass over hodet og ved beina og fin bredde (tror det er 135?). God sittehøyde, var ikke i nærheten av duken i taket. Underduken i innerteltet er ganske glatt, så viktig å ha liggeunderlag med litt sklimotstand hvis man ikke ligger på helt rett bakke. Rommene i ytterteltet er ikke veldig store, men plass til en sekk og et par sko på hver side. Alt i alt veldig fonøyd! 1 Siter
horisont Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Skrevet 31. oktober 2014 Da la jeg endelig inn mine ordentlige erfaringer med teltet http://www.fjellforum.no/topic/33903-helsport-reinsfjell-superlight-2-mine-erfaringer/ 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.