Gå til innhold
  • Bli medlem

DIY Cuben stuff sacks


Helen J Fisher

Anbefalte innlegg

Nice. 

Rota meg inn på linken du har på bloggen og vips så hadde jeg lagt ett slik kit i handlekurven og like etterpå checked out.  

 

Tok det lang tid før dere fikk deres varer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Kjempegøy og enkelt, som du sier. Er det noen her som kanskje har link til instruksjoner for å lage roll-top på sekkene? Altså vanntette pakksekker?

 

Har ikke link, men laget en slik etter eget hode.

 

Lar 2 cm av toppen være uskjøtet og så limer du en ribbon på ene siden og bretter over. Andre siden brettet jeg bare trippel for å få så lite vekt som mulig. Ble helt vanntett ved test.

 

Skal lage et par til så kan ta litt bilder da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget en mini-rolltop utgave til mobilen der jeg tapet inn noen bittesmå neodynmagneter for å holde den brettede toppen på plass. Har funket fint og blir brukt nesten daglig i over et år nå. Fint å slippe bekymringer om svette på løpe- og sykkelturer.

 

http://www.aliexpress.com/snapshot/6074056362.html?orderId=61912681612912

post-8462-0-72617100-1429793019.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.