Vanja Skrevet 30. april 2014 Skrevet 30. april 2014 Hei, er det noen som kan komme med noen tips til hvor jeg kan finne fjellskisko til smale dameføtter? Jeg er nesten to skostørrelser smalere (typ 39/40 i lengde og 38 i bredde) enn det som er vanlig i Norge, noe som gjør det vanskelig når jeg vil finne stødige skisko. Alfa og Varg er bare å glemme. Derfor har jeg kjøpt BC-bindinger i håp om større sjanse for å finne noe som passer, men synes fortsatt det er et detektivarbeid. Håper noen har tips. Mvh. Vanja Siter
RuneH Skrevet 30. april 2014 Skrevet 30. april 2014 Jeg fikk noen rossignol sko med en skipakke fra xxl, og disse var altfor smal for foten min, og jeg har ikke brede føtter. Jeg ser at de har de på supertilbud på xxl nå, og de har noen i str 40 igjen http://www.xxl.no/vintersport/langrenn/langrennstovler/rossignol-bcx2-langrennstovler-1213/p/1084229_1_style Siter
Vanja Skrevet 30. april 2014 Forfatter Skrevet 30. april 2014 Mange takk for svar. Skoene er bestilt, håper de passer. Ekstrabonus at de var så billige også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.