Håkan S Skrevet 30. januar 2021 Skrevet 30. januar 2021 OK bra då är vi klara med denna fråga och att fotogen kan kallas tändvätska i Norge här i Sverige är tändvätska en sämre produkt att anv till kök än det som säljs som fotogen. Ang fotogen och spill på händer osv har en släkting som snart är 97 år sålde fotogen till kaminer i hus och tappade från oljefat ute på vintern till kundernas egna dunkar troligtvis mest utan handskar i flera 10-tals år utan att få något eksem eller andra skador på händer som uttorkning,men tvättade säkert händerna ofta eftersom det var affär lika lanthandel och de hade alla möjliga livsmedel som kunderna köpte samtidigt som fotogen. 1 Siter
Sliten og Kjørt Skrevet 7. februar 2021 Skrevet 7. februar 2021 Marius Engelsen skrev (På 28.1.2021 den 23.02): Nei. Står mye feil om drivstoff der inne... Hva feil skriver han ? -Jeg vil lære ..? a. Siter
+Marius Engelsen Skrevet 7. februar 2021 Skrevet 7. februar 2021 Sliten og Kjørt skrev (15 timer siden): Hva feil skriver han ? -Jeg vil lære ..? a. Jeg kan ikke gå inn på alt som er feil, men jeg kan nevne noe som er totalt feil: https://sites.google.com/site/primuskongen/Home/parafin 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.