viddal Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Hei, Noen finnmarkinger der ute som kunne tenkt seg å hjelpe 3 søringer ut i bushen i august? Planlegger å reise til Lakselv eller Alta den 9 aug og skulle fått bikkjer og bagasje ut i felt. Ikke lagt ruta enda, kommer an på hvordan vi får løst logistikken. Men et par timers kjøretur blir det vel uansett. Vi betaler selvsagt! Mvh Christian Siter
Tiur3 Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Hvis du ikke får svar her, kan du kontakte aktuelle kommuner. Det er vel de som gir disp. for kjøring/transport inn i terrnget, til lokale folk. Og noen proffe firmaer, som organiserer jakt- og fiske camper. Siter
viddal Skrevet 24. april 2014 Forfatter Skrevet 24. april 2014 Takk for tips Tiur3. Tenkte mest på å bli kjørt ut og dumpet av langs offentlig vei et sted. Det er ikke alltid like enkelt med buss pga bikkjer, utstyr og timing. Bruker tusenvis av kr hver gang vi er der oppe på taxi og leiebil så tenkte det heller var noen her inne som ville tjene seg en slant. Siter
goorf Skrevet 24. april 2014 Skrevet 24. april 2014 Jeg er oppvokst i Lakselv, men bor ikke der nå. Jeg er mest sannsynlig i Lakselv i det tidsrommet, med bil. Hvis ikke kjenner jeg helt sikkert noen som kunne tenke seg å tjene en slant. Så det der ordner seg nok Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.