CarlHenrik Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Her er en kompis av meg som holder til på høyskolen på Kjeller har designet en øks han prøver å produsere. Til de av dere som synes det er kult med utstyr som ikke er fra de store produsentene =) Han laget 14 av denne øksa, fikk kuppa til meg. Ta en titt på siden hans. https://www.behance.net/gallery/Stowaway-Survival-Tool/14678037 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Magnus Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Hva med å integrere et "fire piston" istedet for fyrstikkeske? http://en.wikipedia.org/wiki/Fire_piston Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarlHenrik Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 du får spørre designern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esstrom Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Den øksa likte jeg:) hva tenker han angående pris for disse? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Magnus Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 du får spørre designern Jeg er egentlig ikke interessert i øksa, tenkte bare jeg skulle gi deg litt feedback siden det er kompisen din som lager dem. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarlHenrik Skrevet 19. april 2014 Forfatter Del Skrevet 19. april 2014 Den øksa likte jeg:) hva tenker han angående pris for disse? De første 14 ble solgt for 900,- pr stk. Usikker på om han har en til men det kan jeg finne ut for deg =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarlHenrik Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Jeg er egentlig ikke interessert i øksa, tenkte bare jeg skulle gi deg litt feedback siden det er kompisen din som lager dem. Designern synes du hadde en glimrende idé. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eborge Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Knalltøff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Magnus Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Designern synes du hadde en glimrende idé. Så bra! Hyggelig å komme med brukbar tilbakemelding. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarlHenrik Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Da har jeg fått 2 stk økser. De ser bra ut... Blir en testrunde i skogen til helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Magnus Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Er dette bare testversjoner? De ser ikke helt identiske ut som på websiden. Kunne kanskje også jobbet mer med finishen? Litt mer polish kanskje? Hvor mye veier de forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarlHenrik Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Er dette bare testversjoner? De ser ikke helt identiske ut som på websiden. Kunne kanskje også jobbet mer med finishen? Litt mer polish kanskje? Hvor mye veier de forresten? "None of the axes for sale will incorporate the handle knife at the moment guys, To get them done affordable means a serious price hike and i am not prepared to drop the quality, Instead I am going to try and source fire sticks for the handle that will screw into the butt end so you have a flint and striker on you at all times, this will also leave more space for you to store dry tinder, paper, or anything else you would like to store, I feel this option is best suited for the masses guys. And remember guys add people to the group as the more i can get accounted for the cheaper i can get them made for you. It is alot more time effective for me to make 5-10 at a time than 1 ( each single one takes 3 days not including tempering time ) " Hvis noen skulle være interrisert kan man ta kontakt via facebookgruppen hans som har samme navn som denne tråden =) Kjøkkenvekten vist 1035g. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.