7homas Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Et snodig, men utrolig lett oppblåsbart liggeunderlag. Utrolig spent på liggekomforten på denne http://www.klymit.com/index.php/products-1/sleeping-pads/inertia-x-lite-orange-short.html Det er jeg og (uten at jeg har planer om å kjøpe ett). Hva har du tenkt til å bruke unde fra knærne og ned ? I Kombinasjon med et Bamse tror jeg vi ha en vinner for de fleste her. Siter
koffar2 Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Tenker å bruke skumunderlag under ( multimat) 1 Siter
7homas Skrevet 9. april 2014 Forfatter Skrevet 9. april 2014 Tenker å bruke skumunderlag under ( multimat) Hvordan tror du det funker hvis du legger deg på siden ? Eller betinger den at du kun ligger på ryggen ? Siter
koffar2 Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Hvis jeg har skumunderlag i full lengde over så tror jeg det slal gå bra, multimat i full lengde veier ca 175g og er tenkt som ramme i MLD Exudos rammeløs sekk. Multimat er bestilt, men har ikke fått den enda så dette er bare teori foreløpig Siter
fiskekongen Skrevet 20. juni 2014 Skrevet 20. juni 2014 Har dette selv. Funker overraskende bra. Har ett skumunderlag i tillegg. Dette underlaget økes komforten utrolig! Går fint å ligge på siden også. Jeg har det inni soveposen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.