Rismyhr Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Heisann alle friluftsfolk! Nå er det lenge siden jeg har delt eller skrevet noe her på forumet så da tenkte jeg tiden var inne for å dele en liten film med dere. Den 29-31 mars padlet jeg på Rømsjøen i Rømskog kommune. Gopro'n var med i bagasjen og bevitnet litt fra turen, dette måtte selvfølgelig settes sammen til en liten stemningsfilm. Ta en titt og gi en tilbakemelding om du har tid Ps: Husk å spille av i HD oppløsning. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kompis Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Synes du klarer det bra. Blir innslagene for laaaaange, gidder jeg ikke se mer. 5 til 10 sekunder så noe annet, om det ikke er noe spesielt. Det blir nok ikke færre som padler på Rømsjøen etter dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Bjarne H.S. Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Lekkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7homas Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Digg film ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Flott film. Bål i solnedgang kan man ikke få nok av.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
josteink Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Flott film, nydelig vatn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+rayun Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Ja Rømsjøen er fin og du får fram stemningen. Veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sherpa Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Veldig bra. Har meg en tur på Rømsjøen med kajakk hver vår og høst. Her i de store skogsområdene finner man lett roen. Det er en fin gapahuk på ei lita øy på vestsiden av sjøen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rismyhr Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Takk for tilbakemeldinger alle sammen! Ja helt enig med deg sherpa! Jeg padlet forbi denne gapahuken, fin plass. Forresten, noen som vet om det er mulig å endre på overskriften i et emne? Greier ikke finne ut av det, veldig merkelig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Takk for tilbakemeldinger alle sammen! Ja helt enig med deg sherpa! Jeg padlet forbi denne gapahuken, fin plass. Forresten, noen som vet om det er mulig å endre på overskriften i et emne? Greier ikke finne ut av det, veldig merkelig.. Enda en flott inspirasjonsfilm, Magnus, tusen takk for titten Send meg en PM om ønsket ny overskrift så skal jeg ordne det for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.