Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hei, jeg lurer på om det er noen som har erfaring med Epic-s touring endurance 18 ? Tenker på fart og egenskaper i litt grov skjø. Hvordan er den samenlignet med en Inuk feks? Er det foresten mulig å få den letteste karbon varienten i annet en svart? Svart farge på båten er jo ikke det som synes best for å si det slik. Siter
Lars Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Jeg har en Nelo Navigator, og fikk meg en overraskelse i helgen. Da var jeg ute i nesten 20m/s, og det viste seg at båten var langt fra vindnøytral. I praksis betyr det at båten vrir seg rundt slik at jeg får vinden i ryggen når jeg ikke padler. Det betyr igjen at utvalget av retninger blir ganske lite. Det er veldig vanskelig å gå igjennom vindøyet. Derfor ville jeg testet hvordan kajakken legger seg i vind. En rask kajakk og bølger krever en god padler - bare så du har det med i betraktningen også. -lars Siter
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Glem ALT du hører leser og vet, det finnes bare en kajakk (kanskje to). Kjøp Nigel Dennis om du skal ut i vær, look no further!!!!!!!!!!!!! Siter
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Nei, jeg har gått til inkjøp av en QCC Q700X. Den er meget rask, og har fantastisk sluttstabilitet. Finnishen er også nyydelig. Hvis man ser på de store surfski konkuransene (molokai feks) hvor det padles i bølger på gjerne fire fem meter, så ser du klare likhetstrekk mellom surfskiene og epic endurance og qcc 700 (600 også) Jeg tenkte lenge på en inuk, men det er plass til så lite bagasje i den, og jeg har ikke råd eller plass til flere båter. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.