Anti Skrevet 25. mars 2014 Skrevet 25. mars 2014 Jeg har veldig lyst på disse her; http://www.rei.com/product/681993/rei-schwag-pockets-pair#descriptionTab fordi jeg er lei av å velte ølbokser, kaffekopper o.l. i teltet. Men med en porto på 50 dollar, sier det seg jo selv at det er bedre å lage sjøl. Men hvor i alle dager kan jeg finne en plastring for å holde toppen åpen? jeg har vurdert ståltråd, men det blir for bøyelig. Er det noen som vet om noe som kan gjøre samme nytten? Den må være stor nok til å tre en ølboks ned i. Skulle også gjerne hatt en til en hekla kalkpose, den må da være litt større. På forhånd takk for hjelpen Siter
TurNisse Skrevet 25. mars 2014 Skrevet 25. mars 2014 God ide å lage selv, nesten gratis i forhold. O-ring fra rørleggerforetning eller lignende : http://www.clasohlson.com/no/50-6961?gclid=CPWB2OX3rb0CFcICcwod9WcAyA Siter
elgen Skrevet 25. mars 2014 Skrevet 25. mars 2014 Hei Plastring vet jeg ikke hvor du får i den typen. Jeg ville vurdere koppertråd i 2 mm installasjons kabel (satte det i anorakk hette en gang) eller rustfri ståltråd, som fås i mange kvaliteter. Endelig kan du se om noen av disse godteri-poser til hundetrening har passe størrelse! De fås rimelig hos Clas Ohlson og xxl. Hilsen Elgen Siter
Oddbjørn Skrevet 25. mars 2014 Skrevet 25. mars 2014 Jeg fikk opp fraktpris på 25 dollar. Da blir det 35 dollar tilsammen eller ca 200 kroner for et par. Siter
Anti Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Skrevet 25. mars 2014 Da jeg så disse første gang fikk jeg opp fraktpris på 50 dollar, men nå ble det 25. egentlig overkommelig... Men jeg tror jeg skal prøve å sy sjøl, har litt stoff liggende. Har ikke funnet o-ringer i passende størrelse, men kanskje rørleggeren har. Eller kansje en bit lampettledning? det har jeg også liggende. Sånne poser til hundegodt fant jeg ikke på nett, men kanskje jeg finner i butikk. Skal se meg litt rundt - gleder meg til en teltsommer med selvstående ølboks! Siter
Tiur3 Skrevet 25. mars 2014 Skrevet 25. mars 2014 TS. Eller så får du sitte i ro, når du skal drikke. 1 Siter
RuneH Skrevet 25. mars 2014 Skrevet 25. mars 2014 Jeg bestilte et par, pluss 1 par gamasjer og et par smartwool sokker. Pris 198 + 25$ i frakt, så slipper jeg unna fortolling og Siter
finnjpedersen Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Plastring er vel bare å sage av 1 eller 2 cm av ett passende rør. Din lokale rørlegger har sikkert en bit du kan få gratis. Siter
larka Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Jeg ser ikke annen råd enn at du får ta av deg fjellskoa og sette ølboksen oppi dem. Går ikke dette, får du vente med ølen til du er klar for en halvliter på styrten. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.