Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
Grindane er riktig, sett fra Rankonøse.

Litt annen profil enn det jeg er vant til, Alek. Vi har hytte på Syndin, og pleier å se øststupet bedre 8) Rankonøse skal jeg på neste år, så kan ta en tilnærmet likt bilde da og sammenlikne....

Skrevet
Nei, det er en av sekundætoppene :arrow:

Det ser ut til å være fra Memurutind V3 (2243). Eller V2 (2238)?

Går for førstnevnte jeg.

Strør ut en ny i samme slengen: Hvilken topp er dette?

post-42-133474590199_thumb.jpg

Skrevet

Nils, jeg trodde først dette var på V-1, men ser nå at da ville siktlinjen til Bukkehøe vært til høyre for Nordre Hellstugutindens bratte østvegg. Det er nok ikke 2243, så da er det på V-2 (2238). Skal skjekke dette når jeg kommer hjem og ser i arkivet, mulig du har rett og jeg husker feil.

Skrevet

Nils,

Jeg tror nok ganske sikkert at du hadde rett i at det var V-3! Den skråninga til høyre nederst i bildet er nok en del av ura sørvest for 2238. Det ville ellers vært en snøfonn om vi stod på 2238. :arrow:

Skrevet
Nils sin er nok Austtoppen av Store Styggedalstind sett fra Gjertvasstind.

Blink igjen det Alek!

Regnet vel med at det ville være kakebit for deg. :arrow:

Jeg tror nok ganske sikkert at du hadde rett i at det var V-3! Den skråninga til høyre nederst i bildet er nok en del av ura sørvest for 2238. Det ville ellers vært en snøfonn om vi stod på 2238.

Det var slik jeg tolket det også. :!:

I første omgang var det siktlinjen mot toppene lenger bak til høyre som førte meg til V2/V3.

Skrevet
Selvsagt riktig det Nils. Tenkte du hadde trasket litt i de områdene der :D Carl F sin ser ut som Austre og Vestre Midtronden sett fra ruta opp til Rondslottet fra Langglupdalen.

Var ikke det riktig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Annonse

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.