Bjørn-Ivar Skrevet 24. mars 2014 Skrevet 24. mars 2014 Etter noen måneder uten fast følge, har jeg endelig fått meg ny trofast turvenn. Det har vært litt tomt i heimen, selv om barn og barnebarn er hyppige gjester, og «minstemann» fortsatt er i redet. Og kona da selvfølgelig, som mer eller mindre er fast inventar hjemme, men mindre aktiv på telttur. Derfor har det vært litt stille å dra på turer alene, uten den logrende menneskevennen ved min side. Nå er vårt nye familiemedlem på plass, og bare 8 uker gammel fikk han sin første båltur. Det ser ut som han likte det, og det blir nok mange fine turer fremover. Samtidig må jeg se i øynene at de nærmeste månedene må jeg melde meg ut av milsluker-klubben, og får finne meg i kortere turer hva gjelder gå distanse. Men neste vinter blir det nok en tur over Hardangervidda igjen J Bilder av turvennen, http://uteligger.com/wordpress/?p=1443 8 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.