olesimen Skrevet 14. mars 2014 Skrevet 14. mars 2014 Hei Er det noen som har heftet "Skifører for Hurrungane" av Jørgen Aamot og Tor Olav Naalsundboka som er vedlegg i boka "Klatrefører for Jotunheimen"? Jeg er ute etter å kjøpe heftet av noen. Boka er utsolgt fra utgiver, så jeg sliter med å skaffe meg heftet eller boka med heftet. Hvis noen har heftet og er villig til å selge det så vennligst ta kontakt med meg! Ole 41 93 41 64 Siter
knadne Skrevet 14. mars 2014 Skrevet 14. mars 2014 Kjøp den nye toppturguiden til Sogn, der står alt, og det er i tillegg bedre beskrivelser og bilder. 1 Siter
olesimen Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Skrevet 21. mars 2014 Kjøpte boka i går. Den er bra den, men mangler fortsatt noen av rutene som er beskrevet i heftet "Skifører for Hurrungane" Tenker spes. på ruta ned fra innunder Storen, øst-nordøstlig retning rett ned mot Skagastølsvannet. Ønsker fortsatt å få tak i heftet om noen har det! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.