borgern Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Kan brukes til mye på tur hvis man har nok av det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessatroll Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Kan ogs å nytte sportstape til å lage trekkløkke for strekkspjelking av bein, den er ganske sterk om du surrar mange nok lag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LightDan Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Kan brukes til mye på tur hvis man har nok av det Haha.. Det blir kanske lite tungt och bulkigt med 100 rullar i säcken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellbokken Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Surr tape rundt brenselflaska er et tips jeg har fått tidligere. Da har du både flaska og tape, men fortsatt kun ett objekt med deg. Det skal sies at jeg ikke har prøvd det over lenger tid, er det mulig at tapen løsner/mister limeevne av å bli "utsatt" for brenselet når man har skrudd av og på pumpa flere ganger? Har praktisert teip rundt brenselflaska i mange år uten problem. Eg er rett nok ingen klønete søler, men i tillegg og vel så viktig er at flaska blir mye mindre kald å holde rundt på vinterturer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.