lysaar Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg har et gammelt par k2 offpiste-ski med Riva-binding og Scarpa T2 støvler. Med et par feller, er de brukanes på topptur? Jeg vet de funker fint å kjøre ned på, men har kun tatt heis opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjellis Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Har gått mye på topptur med K2 offpiste med Rottfella 412 binding og scarpa t4, men T2 burne funke også. Ta ut plastleppa foran på skoen på vei opp - da blir de mye mykere å gå med! God tur! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiska Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Dette er faktisk identisk med topptur-riggen min i "gamle dager" Funker helt fint! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysaar Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Takker for svar og bra tips! Da satser jeg på at disse gjør nytten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Hvis du har plater/klosser montert under bindingene, så ville jeg satt på hælløftere. Det vil hælene dine takke deg for etterpå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.