Jonaslampeland Skrevet 25. februar 2014 Skrevet 25. februar 2014 Er det noen her som kan anbefalle gode klatre dokumentarer? Vil helst se dokumentarer fra klatring i vegger fremfor "gåturer" opp Everest.. Så en gang en om en som ville basehoppe fra et fjell hvor de måtte bygge en rampe langt inne i ødemarka for eks.. Siter
haage Skrevet 25. februar 2014 Skrevet 25. februar 2014 Min favoritt er nok Asgard Jamming. Fem gærne belgiere på bigwall tur i nord-Canada. Mener at de skulle være alpeguider til vanlig. Så de drar på ferie til langt pokker i nord innenfor polarsirkelen for å klatre og spille mandolin. Ellers det plenty med filmer som er en samling kortfilmer, feks Reel Rock og King Lines seriene. 1 Siter
Bergtass Skrevet 25. februar 2014 Skrevet 25. februar 2014 Bare å søke bigwall documentary etc på youtube. Ligger utrolig mange forskjekllige der. Siter
Kjell Iver Skrevet 26. februar 2014 Skrevet 26. februar 2014 Flytter dette til Klatreseksjonen: Min favoritt - passende til min daglige aktivitet er denne stoltraversen - bare så synd jeg har hjul under stolen selv. 2 Siter
rangleren Skrevet 28. februar 2014 Skrevet 28. februar 2014 Mange bra: ReelRock 2010/11/12/ - Samler hvert år 4-5 klatrerelaterte filmer til en pakke. Alltid bra! Asgard Project - Leo Houlding setter ny rute i arktiske omgivelser. First Ascent - Klassiker om førstebestigninger. First Ascent: The Series - Serie med seks halvtimes dokumentarer, høyt nivå. King Lines Progression To the Limit: Huberbrødrenes forsøk på å sette rekord i klatring på tid opp legendariske The Nose i Yosemite. Psyche 1 & 2 Siter
hSkyyy Skrevet 2. april 2014 Skrevet 2. april 2014 http://www.youtube.com/watch?v=dIyVmHUC8Kw Trango tower 2 Siter
synness Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 Jeg legger inn en stemme til for ReelRock serien, de går innom så mange forskjellige typer klatring og de pleier å være godt filmet Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.