Akkim Skrevet 22. februar 2014 Skrevet 22. februar 2014 Hei, er det noen som har gått fra Finse til Hemsedal via Geiterygghytta, Kongshelleren og Iungsdalshytta i slutten av februar med telt. Klarer jeg det fra grytidlig fredag morgen og til søndag formiddag slik at jeg rekker buss/tog til Oslo??? Siter
Fimax Skrevet 22. februar 2014 Skrevet 22. februar 2014 Lang tur, med mye opp og ned. Jeg har gått motsatt vei i påsken på ca den tiden du har til rådighet. Føre- og værforhold er avgjørende, og selvfølgelig din egen form og vekten på utstyret ditt. Hvis du ikke har erfaring fra liknende turer vil jeg valgt en annen rute, hvis det er avgjørende å være tilbake til mandag. Å gå på tidspress kan føre til at man tar fatale valg. 4 Siter
Larsdx Skrevet 23. februar 2014 Skrevet 23. februar 2014 Jeg brukte seks dager... Men var i dårlig form og hadde litt tung sekk. Skulle jeg gått på nyttt ville jeg hatt minst fire dager til disposisjon, mer med telt og full oppakning. 1 Siter
Akkim Skrevet 2. mars 2014 Forfatter Skrevet 2. mars 2014 Takk for tips. jeg valgte å gå gjennom Nordmarka fra Oslo til Mylla i stedet. Overnattet i gapahuk underveis. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.