Chris Gaute Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg har lett en del på nett for å finne ut hvor man kan kjøpe Ajungilak EVA Comfort liggeunderlaget, men har så langt ikke hatt noe hell med meg. Er det noen som vet hvor jeg kan bestille et slikt et? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Erik Olsen Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Første linken man kommer over hvis man søker på det på google. http://www.skittfiske.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=78006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chris Gaute Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Det er til lux-modellen og ikke comfort-modellen som jeg er ute etter. Men takk likevell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Tror det har kommet ny modell, ajungliak alpine mat. Er 1cm kortere og smalere enn eva comfort. Samme tykkelse. Men veier bare 265gr. Mener jeg veide mitt eva comfort til 462gr. Koster ca 600. Skitt fiske har det. Har også sett det i butikk hos Anton Soort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chris Gaute Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Takk for svar. Det er godt gjort å kutte bort så mye vekt. Vet du om den isolerer like bra som den tidligere modellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chris Gaute Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Kjøpte meg Ajungilak alpine mat. Prøvde den ute i helgen, og kan si med en gang at jeg må skaffe meg noe med bedre isolering til neste tur. Men regner med at alpine mat har god nok isolering til bruk sommerstid. Oppfattet også dette liggeunderlaget som hardere enn andre jeg har sett på. Så ”komforten” uteblir uansett med denne matten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Alternativet er Ajungilak Bamse. OMtrent samme specs som EVA Comfort. Men om det blir så mye varmere enn Alpine mat er jeg ikke sikker på. Er jo samme tykkelse på de. På hvilke underlag testet du underlaget? Har lurt på å skaffe meg en Apline Mat selv. Bruker som regel Synmat 7 UL og et lett underlag fra Jysk i tillegg. Det sistenevnte begynner bli slitt så derfor jeg tenker på ett nytt. Det fra Jysk veier 130gr så vekt øker med 135gr da. Men Alpine Mat vil være langt mer komfortabel da det fra Jysk kun er 0,6cm tykt. Vil og være et levelig alternativ hvis synmat skulle ryke på tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chris Gaute Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 Har egentlig ingen andre enn meg selv å takke for at det ble en ubehagelig natt. Matten lå rett på snøen og jeg kunne lett ha gjort noe med det ved å legge granbar under. Turkameraten lå derimot godt hele natten på Bamse uten granbar. Så om du skal ligge rett på snøen ville jeg valgt noe annet enn Alpine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.