knerten Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg er nå en lykkelig eier av nytt toppturutstyr (randoski og støvler) som jeg ønsker å bli bedre kjent med og kjøre inn før jeg drar på mer "seriøse turer". Noen som har gode tips til fine turer i rimelig avstand fra Oslo? Gjerne dagsturavstand. Andre tips til en nybegynner mottas også med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddbjørn Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hva med Gaustatoppen? Følger du langefonn oppover er det forholdsvis skredsikkert terreng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knerten Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Det blir nok garantert en tur til Gaustadtoppen! Vurderer ellers Augunshaug/Høgevarde på Norefjell ... og kanskje en tur til Hemsedal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hugo Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 For test kan du gå opp ved siden av Wyllerløypa. Er en del som trener med rando der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knerten Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Satser på å teste ut i Wyller. Ser de har laget egen bane opp for folk med rando-utstyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.