Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg sit i Trondheim og vil ut for å gå opp på eit fjell og køyre ned att. Er det nokon som kan fortelje meg: kvar er den nærmaste plassen med snø som ikkje er hard som is? Nord, sør, aust, vest? 

Annonse
Skrevet

Jeg var i Tufsingdal forrige helg (litt sør for Røros) og der var det nok snø. Sjekk gjerne også snødybde på Brekken.

Edit: Beklager, jeg tenkte bare på langrenn. Faktisk var toppene av fjellene rundt Tufsingdal godt renblåst og jeg kunne se steinene nedenfra.

Skrevet

TS. Det er sikkert snø i Oppdal. :) Ellers må du vel lenger syd, eller langt nord.

Nei. Snøskillet går på Kongsvoll, selv om Dovre har veldig lite snø. Oppdal har offisielt 0 cm. Det lille vi hadde har konstant sønnavind siden jul slipt vekk.

Skrevet

Har innsett at eg får vente litt; har bestemt meg for å ta ein skikkeleg vinterferie heime i Gausdal om eit par veker. Der veit eg det er godt over ein meter. Prøver istaden ein fottur på Nordmøre til helga! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.