Populært innlegg Bjørn J Skrevet 5. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 5. februar 2014 Lørdagskveld var det klarvær og kaldt så jeg stakk ut en tur i håp om at det skulle bli nordlys, selv om det ikke var varslet spesielt kraftig aktivitet. Men der tok ekspertene feil, for det ble et forrykende nordlys-show vi sjelden ser maken til, selv her i nord. De to første bildene viser et fenomen jeg ikke har sett før - at lyset er så sterkt at det kaster skygge på bakken! Se på treet til venstre, der ser man det tydelig. Og det var ikke måneskinn eller andre lys som kunne gi skygge fra treet. Jeg måtte jo prøve meg på en "selfie" som er så populært: Greinene på denne gamle bjørka var et flott motiv mot nordlyset. Fargen bak fjellene er lys fra byen et par mil unna. Det var en fantastisk kveld og en storslått naturopplevelse, til tross for at det verken var en lang eller krevende tur 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddbjørn Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Fantastisk! Utrolig lyst til å oppleve dette selv, har kun sett nordlyset som en svak glime mot horisonten i nord her i Sør Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars J Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Selfies er mer for urbane aktiviteter - i dette tilfellet var det vel naking du skulle gått for Veldig stilige bilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn J Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Selfies er mer for urbane aktiviteter - i dette tilfellet var det vel naking du skulle gått for Veldig stilige bilder... Haha - jeg tror jeg skal skåne forumets lesere for nakingbilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.