Gå til innhold
  • Bli medlem

Kabel til rivabindinger.

Phaser

Anbefalte innlegg

Jeg fikk tak i ett par riva 2 på loppemarked.  Kabelen er i korteste laget.  Skrur ut så langt jeg tørr og da går de på men er veldig stramme.  str 43-44 Scarpa T4       Noen ide om hvor man får tak i lengre kabel eller lønner det seg å gå for noe annet?  Ser mange bruker Voile 3pin cable. Merker riva bindingene bråker litt da vaieren kommer borti noe når skoen bøyes opp.  Mulig det ikke hjelper at de er så stramme heller. Vil jeg få en mer lettgått binding med noe annet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har byttet en slik kabel på en riva 3 binding som røk. Kjøpte ny kabel hos min lokale g-sport forhandler. Kjøpte 2 stk så jeg har en i reserve. Dette er en stund siden så jeg husker ikke om de måtte bestille men uansett tar dette bare noen få dager. Tror det er to forskjellige lengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.