Gå til innhold
  • Bli medlem

Trollhetta

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer på om jeg skal melde meg på en tur til Trollheimen og Trollhetta til neste helg. Jeg kjenner ikke trollheimen i det hele tatt. Hva slags tur er dette? Bratt? Lett? Hvor høy er toppen? Finnes det noen digitale kart ute? (Får ikke Norgesglasset til å funke)

mange spørsmål, hehe!

Espen M. Andersen

Annonse
Skrevet

Hei Espen!

Jeg har bare gått Trollhetta fra vestsiden, uten sti, men det er ikke spesielt luftig. Det går merket DNT-sti over hele Trollhetta-massivet, så spesielt bratt er det ikke.

Toppen er 1616 meter høy.

Ellers vil jeg si at Trollheimen er et område som har imponert meg veldig. Selv om toppene ikke er så høye, er det et ganske alpint landskap likvel. Dessuten er det flotte, frodige daler innimellom, noe som gjør turen variert og spennende.

Bilder fra vår tur i fjor høst finner du her:

http://home.no/d-51/images/trollhetta_02/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.